söndag 4 juli 2010

Vilken helg!

De gäller att maxa ledigheten... I lördags efter jobbet blev jag hämtad av Janne & Amanda direkt och vi for ut till Storvreta. Sandra & Johanna (amandas kusiner) har båda fyllt år så de skulle firas. Gud så stora de blivit. 20 recp. 22 år!! Agneta hede gjort en underbar buffé som vi njöt av. Till de drack jag Chill Out Rosé. Saknade Henke enormt men han hade trevligt på Tallinnbåten. Vi satt ute länge och spelade ett par rundor kubb. Jag var med till en början men blev sen kinkig som vanligt =) De slutade med att vi "brudar" satt läääänge och småpratade i soffan om allt och ingenting. Riktigt trevligt. På vägen till Knivsta, där jag sov över, stannade vi för en Mc Flurry på Donken. Den sov vi fint på, ler. Jag och syrran ställde klockan på nio för solning. Men vi vaknade till MOLNIGT väder. Men de blev ju bättre med tiden. Henke kom till oss vid elva och vi gick och badade. Galet att de tar 1 minut till badet från Janne. Avis! Till och med jag badade. Två gånger! Sen grillade vi sååå gott. Tack Janne! Kött, majs, svamt och färskpotatis. Mmmm! Nu ikväll har vi inte orkat gjort så mycke. De är så varmt i lägenheten så de blev bara lite söndags-mys i soffan. Mitt minneskort till kameran har jag haft sönder så därför inga kort =( Men jag ska köpa nytt imorgon. Dax att sova! Dröm sött mina vänner! P.S. Henke hade köpt mascaran. Han är gooo han D.S.

1 kommentar: