måndag 26 juli 2010

Semester pyssel!




Idag är typ första dagen på semestern (haft 2 veckor) som vi bara är hemma och pysslar. Jätteskönt! Vi stack iväg en sväng och handlade mat och ett parasoll till balkongen. Vi hittade ett på Jula som skulle kosta 249 men i kassan gick de in för 199 kronor. Jag är duktig på affärer jag!! Gissa vare blev för färg... Ja, svart! Passar så bra till allt de andra där ute. Jag har lyckats döda blommorna i krukan dess värre! Velar om jag ska köpa nya eller om jag ska få lida och kanske lära mej något av de till näsra år... Villys mörka choklad är min nya favorit! Mmmm! Idag ska vi bjuda Persson & Anna på middag. De kommer efter åtta nå tag. De ska bli blåmusslor med färsk pasta och massa chili... åtrekommer med de! Hoppas de ör lite mörkt då så vi kan tända den nya mys lampan på balkongen...

1 kommentar:

  1. Jättefin lampa!

    Har du provat svart pasta till musslor? Det har aldirg jag, men läst om det i recept, så lite nyfiken att prova. Äter du vanlig pasta, eller finns det glutenfri färsk pasta också?
    Kram

    SvaraRadera