lördag 24 juli 2010

Italien- Milano-Genova 2010...








Hemma! Vi har haft den så skönt! Utvilade som tusan! Trodde aldrig vi skulle få lyfta med flyget igår kväll/natt. Precis när vi kom till flygplatsen började det åska. Och då menar jag ÅSKA! Precis över oss. Blixtar slog ner och de brann i bergen. Flygplatsen blev svart ett par gånger, barn grät. Jag var livrädd! Flyg-skraj som jag är var jag orolig för åskan i luften vi skulle upp i. Bättre blev de inte när Henke kläckte ur ser att åskan inte är de värsta utan vindarna i luften är värre. Jisses! Försenat blev de!! Ryanair väntade ut ovädret. Vi var hemma runt fyra i natt. I italien har vi, eller jag shoppat massa. Ni ska få se sen. De fanns skor och kläder i en uppsjö!! Köra bil i Genova var inte de lättaste om du frågar chaffören =) vi som inte ens tog helförsäkringen. Men de gick bra. I Milano gick de bättre att hänga med i trafiken. Där var de även bättre på engelska. Nu ska vi packa upp och iväg och handla inför Eriks 30-års fest ikväll...

1 kommentar:

  1. Ska bli kul att höra alla detaljer sen ,hihi..puss! Min mobil funkar inte alls nu, håller ju på att ändra massa saker, man kan inte ringa eller sms TILL eller FRÅN den,suck

    SvaraRadera