onsdag 9 juni 2010

Pappa!


Idag 13.35 kom ett jobbigt sms till min mobil. Pappa är inlagd på Akademiska, hjärtavdelningen. Där har han legat sen i måndags men inte velat oroa oss...(och därför inte sagt nåt) Vilken envis pappa jag har. Jag och Hanna åkte dit vid sex och stannade i några timmar. Han var pigg men lite tagen tror jag. Han har inte lämnat avdelningen på alla dar. Inte ens för att röka...! Ingenting fick han med sej då de blev ambulans i måndags morse så jag shoppade nya läsglasögon till honom. Och aftonbladet och expressen. Vi spelade kort och fikade, mysigt. Tråkiga omständigheter bara. Åker dit imorgon efter synsam och tittar till honom igen. Hoppas han blir bra snart! Älskar min pappa! Nu ska jag sova. Försöka iallafall. Är uppe i varv på nå vis. Varit så mycke på sistonde...

2 kommentarer:

  1. Va hemskt!! Han blir säkert bra dude!! Hälsa pappsen från mig =)

    SvaraRadera
  2. Usch detta lät inge skoj, hälsa honom så mycket från mig!!! Kramar

    SvaraRadera