tisdag 8 juni 2010

"åka en sväng"


När jag var liten och fram tills att jag flyttade hemifrån åkte alltid jag och pappa (jag var där varannan helg) en sväng med bilen om kvällarna. Ingen sa så värst mycke. Vi myste mest. På sommaren så tog jag ofta ett kvälls dopp i Borgis. Men annars så spanade vi efter råddjur. De är något jag riktigt kan sakna. Ikväll vare jag och Henke som "åkte en vända" på kvälls kvisen. Vi skulle tanka... och mysigt vare! Jag kämpar på med mina nya Nike skor... Fick stora skavsår som blödde sist så dom har fått stå i skåpet ett tag men enträgen vinner!!

2 kommentarer:

  1. låter mysig! jag gillar också att åka bil-helst när det är mörkt och med härlig musik på. Jag kan riktigt slappna av då :) puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Hade du kikaren med dig då, ifall du skulle se ett rådjur :)

    SvaraRadera