söndag 13 juni 2010

Ibland så...


Idag när jag och storasyster var på shopping humör så hamnade vi inne på H&M. På väggen där vare en docka men en gullig blus på... såg den från långt håll. Utanför affären till och med. Väl inne fanns den inte min storlek (såklart) så jag rusade genast efter en som jobbade där för att fråga var dockan hade för storlek på sej. Tjejen i sin tur rusade runt efter en stege. Ner med dockan. Jaa, en 34:a, kan funka. Hit med den. Vi knäppte upp alla små knappar, av med armer och händer på dockan, nu skare provas. Den satt väl... nja... så där... Hanna sa "den ÄR för liten, titta vad de glipar där" Nee, sa jag, bara en annan BH så löser sej de här. Annars får jag väl tutt-banta, la jag till. Ni som varit med vet hur jag är. Jag hade redan blivit kär... Och den kom med hem! Hanna höll förresten på att gå ur provhytten utan byxor efter att hon provar shorts. Hehe, kul! Skrattar jag bara tänker på de. Ballerina skor och jacka... Tack för en mysig stund syster. Älskar dej!

2 kommentarer:

  1. den var urgullig :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jösses, vilken chock för kunderna i butiken. Rosa softshelljacka och turosa ballerinor!

    SvaraRadera