måndag 17 maj 2010

Lååång helg!




Viken helg de varit! Fullt upp som vanligt! Igår jobbade jag först och sen for vi iväg till V & L. De var himla mysigt. Vi ät tacos och spelade yatzy. Blev arg men inte rasande på tärningarna så de var rätt kul faktiskt. Jag har ju annars en förmåga att bli galen på sånt... Vi sov i deras gäst stuga men en tok smal säng så i natt ska de bli skönt att sova hemma, i min säng. Vi har även hunnit med att jaga bock. Blev ingen idag heller men de var nära. Riktigt nära. Jag gillade mest picknicken =) Efter de åkte vi en sväng till Lillemor & Magnus. Magnus visade stolt upp sin nya bil. Så i helgen har jag varit hemma tre timmar i fradags så i veckan blire lungt. Träna imorgon och äta efter regelboken... måste göra ett P.S. bara! Ser ni att jag har gjort jakt fika i en Make up store påse... De är Daschan i ett nöt skal de. Henke har ju annars en jakt ryggsäck men vad är de när man kan ha nå pertit... D.S. Sov gott mina vänner så skrivs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar