torsdag 20 maj 2010

Hu... behålla?


Jag tror jag är rätt lika min mamma på vissa saker... Jag har märkt att jag börjat vela... Vela om jag ska ha kvar kläder eller inte. Ibland är de rätt bra att tänka till och inte bara hänga in kläder i garderoben och sen hänger de där. Men jag har bestämt att ha kvar dessa goingar jag shoppat idag. Ett svart linne från Vila, ett dimrosa linne/tunika från Gina och en vit vanlig tröja med "puff" arm från Kapp Ahl. Är inte riktigt lika velig som mamma i och för sej för hon köper en frysväska till en vinflaska en gång, gick tillbaka tre minuter senare och lämnar tillbaka den för att yttligare fem minuter senare ändå köpa den igen... detta hände för ett par år sen på Åhléns. Jag älskar min mamma!

1 kommentar:

  1. haha det är våran mamma de..!
    Men du kan ju göra så här att varje gång du köper en topp så kan du sälja (eller ge typ röda korset eller något) en annan topp som du inte använder, så gör det någon annan glad(och dig) och så får du mer plats.. :)

    SvaraRadera