lördag 1 maj 2010

I brist på annat...


Nyss har jag städat kastrull skåpet. Då har man väl inget liv riktigt va?! Men vad gör man inte när de är lite tråkigt. Vi började denna blåsiga 1:a Maj mede en sovmorgon. Eller iallafall jag. Jag som hade ro att ligga. Han brevis var lite ur balans och gick upp tidigt. Han sov på soffan... Lunch blev de Slavsta pizzeria som fixade. Gott! Jag tog en räksallad och Henke en pissa med kött. Jag fick smaka en bit... GOTT! VI har oxå hunnit en sväng till gränby och ÖB. Köpt massa bra-att-ha-saker till festen. Jag skulle ha köpt ett par rosa Converse skor men de var slut. Överallt. I hela landet... jaja! Jag som var lite glad över att jag gillar en "fluga" så blir jag utan. Trevlig valborg fest vare igår. Tack Rosa & Larsson. JAG VANN TÄVLINGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar