onsdag 21 april 2010

Vart ska vi?!?!?


Jaa, börjar så smått fundera på semester i sommar. Jag har inte fått mina veckor än av jobbet men snart så kanske... Vad ska vi hitta på. Charter blire inte även om de var urnice. Nee, till New York, Barcelona eller fjällen går tankarna. Henke är sugen på vandra i fjällen. Jag med, ibland. Men jag vet hur jag är. Tänk vad jag ska gnälla om de är mygg och regn. De är säkert jättefint men ja... tälta. Skeptisk! Jag vill till Köpinghamn eller Oslo oxå. Strosa på stan. Shoppa och fika. Dricka ett glas vin på en mysig bar. Vet inte om jag får med mej Henke på de bara. Får sticka iväg med en av mina brudar annars när Henke åker på sin årliga grabb resa. Med Amamda ska jag iväg med oxå men vi har inte bestämt vart än men sova på hotel och sola ska vi! Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar