torsdag 29 april 2010

Torsdags sushi!




Mmmm, vad god sushin är på Ippai Ippai! De är verkligen vårat favis hak. Jag åt som vanligt mellan lax , räka & maki. Alltså inte allt de där konstiga på bilden, den var Henkes. Ju mer konstigt han får ju bättre. Vi åkte till Gränby och systemet en snabbis oxå. De var kö in. Typ fem in, fem ut. Men vi hade tur och kom in presis innan rusningen. Henke shoppade öl till imorgon och jag langade till min mamma. Pay back time för de gånger hon gjorde de åt mej =) Vi passade på att ta en snabbfika på mammas jobb när vi lämnade av vinet. Mycke trevligt! Sen for vi och handlade en krabba tills lördag... Där på affären hittade jag en matta jag blev kär i. Den skulle passa hallen så bra. Henke plockade på dej den och gick till och med runt med den en bit men sen fick den återgå till sin plats igen... Man kan inte alltid köpa allt man ser på en gång men nu har jag "tänkt igenom de" som de så fint heter och jag vill fortfarande ha den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar