onsdag 14 april 2010

Svårt de här!


Jag har så svårt att hitta en tidning som passar! Solo är bara att glömma, cosmopolitan lika så, bara snusk och karriär. Damernas värld funkar ibland, dyrt mode bara men lyxläsning. Amelia går inte, bara "min seperation" mm. Topphälsa kommer på posten och inredningstidningar får jag nog av på jobbet... jaa, då provar jag Femina då tänkte jag. Vill ha en mystidning. Ligga och läsa på kvällen när byggmästaren sover. Men den funkade sådär... Jag kanske är lite för ung men de får jag ha överseende med. Fina kläder och bra sminktips men ändå inte helt rätt. Någon som har tips på en fungerande tidning?!?!?!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag "letar" också tidning. Har läst klart Vi föräldrar känns det som, och ska nu gå över på topphälsa. vet att du har den också, nu tog jag tre nummer för att få en rosa pilatesboll.

    Kram

    SvaraRadera