onsdag 6 november 2013

Spökmiddag...




I helgen var det ju halloween och alla helgon helgen. Vi samlades några stycken på en Älgbiff a la Henke. Jättegott! Jag gav Adam lite flarra och fick mej ett glas vin, mycket trevligt. Vi blåste upp svarta ballonger och Alma tränade inför kvällen men "ja må hon leva" skruttan!

Höggravida Caroline, grann-Elin som är mamma till Signe, 8 månader och jag kom ju ofta in på graviditeter och förlossningar så klart. Till killarnas skräck =) H & Gran avslutade det hela med krogen medan jag sooooov djupt =)

På eftermiddagen kom jag på att jag ju bara hade 5 tallrikar och vi skulle ju vara 6... så ett besök till Trolltyg fick det bli. HERRE så dyra! TACK familjen som gav mej en hel hög i present sistens.

Nya glas fick det bli kvällen till ära. Dom köpte jag med mamma för typ ingenting. 6 st för 99 och 20% på all porslin.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar