måndag 4 juni 2012

Mina fina!




I helgen har jag jobbat första gången på vääääldigt länge. Närmare bestämt 1 år sen. Riktigt roligt vare. Vissa saker hade jag glömt och andra satt i fingrarna precis som jag inte varit där ifrån... Igår gick jag hemifrån kl 07.00 och kom hem 20.00 och var såå trött. Fast skönt trött. Inte som att inte ha sovit på natten utan trött i hjärnan och lite i kroppen! Jag fick även träffa Kenneth en snabbis och prata av mej lite. Nina var med också (mina chefer och S mamma & pappa) Vi pratade lite om att inte ha S runt oss och vilken enorm saknad det är. Det bara knöt sej i magen när jag skulle gå in bakom charken i lördags för första gången efter att Stefan lämnat oss. Kom några tårar... Men Nina gav mej en sak att ta med mej i fortsättningen. Hon sa att hon istället för att bli ledsen brukar hälsa på honom genom att säga "hej stefan" varje gång hon går in där. Nåt jag ska ta efter... Och han gör små avtryck på dagarna hörde jag så han finns och ser oss. Jag är såå säker! =)

Mina fina älsklingar hade det så bra hemma. Jag kunde slappna av från första stund. Pappa H är så fin med sin Loppa. Dom grejjade allt galant! Varför inte?!? Jaja! Jag är som jag är! 

Men vad Alma vuxit under dom här två dagarna =) hon ser och känns äldre =) (inbillning säkert) Fast en sak har hänt. Hon är MYCKET mer rörlig!! Gick vid bordet idag. Drog sej bakåt på rumpan till alla leksaker och reste sej utan att vingla mot vagnen. Min lilla, stora bebis!!!

Nya fina byxor inhandlade på Coop för hela 129:- Riktigt mjuka och sköna med sömmar i rosa =)
H berättade att han inte fått henne att somna i famnen så som jag haft det under hela tiden utan att hon bara var ledsen och somnat fint i sängen i stället. Jag tänkte inte så mycket på det men idag när det var dags för första sovstunden var det lika för mej... nu sover hon fint i sin säng... Lustigt hure kan vara! Men jag klagar INTE!!! Får 1,5 timme till att göra vad jag vill =) Ovant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar