tisdag 26 juni 2012

Kanna & fotobok...


En lila (inte rosa!!) kanna för vaniljsås fick komma hem från Ica för heeeela 29:- passar perfekt så här på sommaren. Och passar utmärkt till det övriga i samma nyans. Fast det mesta är ju i rosa... men det funkar.

Vi har mysigt jag och Sis. Sitter i soffan uppe, nära och surfar. Hon på paddan och jag på seeeeeg lapen. Alma sussar. Snart kommer H och vi ska med till stan. Mina glasögon har kommit... HURREEEJJJ!

Fotoboken ska vi fylla med foton på Almas farmor. Som en en minnesbok typ så vi kan titta och prata om henne. Hon ser säkert oss men vi ser ju inte henne... =)

1 kommentar:

  1. mys... jag gjorde en minnesbok om min dotters gammelmormor för några månader sen (hos www.solentro.se), vilket minne och väldigt kul att ha!

    ha de/h

    SvaraRadera