fredag 30 december 2011

Nyårsförberedelser...


Grejjar med lite nyårsförberedelser denna morgon. Tyvärr har jag fått feber. De började redan igår kväll. Sov som en kratta i natt. Vi får se hur det blir imorgon. Nu har jag tagit tablett och mår oki, ett jobbigt sus i öronen bara och får stjärnor när jag reser mej upp...


Vi är bjudna till Rosa & Larsson imorgon. Vi ska vara i Björklinge då hans päron är utomlands. Basta å gtejja. Vi fick lotten att göra efterrätt...! Har några alternativ men inget bestämt än. Vill ha en superfärsk så de blir morgonens att-göra.

Nu ska jag ta lite frukost fast jag inte är sugen och ta upp en arg bebis från gåvagnen...

På återseende mina vännen!

1 kommentar:

  1. Krya på dig min fina svägerska! Och ett riktigt gott slut och gott nytt år till er oavsett hur det blir firat! Kram! /Annika

    SvaraRadera