onsdag 23 november 2011

Julblomma, huvudvärk & BVC...


Klockan är 11.45 och jag har redan hunnit med hur mycket som helst. BVC kl 09.00. Alma vägde idag 6970 gram & var 65 centimeter lång. Hon följer sin kurva så fiiiint! Skönt! Efter Årsta åkte vi ner till stan med buss och handlade ljus på Myrra till en kommande advent bricka. Försöker göra olika varje år. Ska dock inte köpa nåt nytt (förutom ljusen) utan ta av nåt som finns i skåpen. Tro mej, jag har massor =) Jag och Hanna pratade om de i veckan... Att vi ska bli bättre på att förnya befintliga saker istället för att bara köpa, köpa, köpa. Och jag har hittills lyckats. Blir ingen ny, dyr, stjärna i fönstret som jag först ville utan kör på förra årets.

På Ica hade de så bra pris på amaryllisar så jag slog till. Nu hoppas jag den blir lika fin som den vi hade förra året. Den var vit och ståtlig i flera veckor vet jag. Tills den gick av men då fick den stå i en glas cylinder och levde länge så med...

Vaknade med huvudvärk idag. Minns inte natten så värst. Jag var nog väldigt trött inatt. Vet att Alma åt kl 01.00 och 04.00 bara. Men sen sov vi ganska bra. Vaknade med Henke men vi somnade sen om lite. Idag ska vi iväg och träna. Jag börjar med Medelpass halv fem medan H går promenad med Alma. Sen tar jag över (fast åker hem) så tränar Henke med Gran. Vi har gjort så förr. De funkar fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar