tisdag 22 november 2011

Förra julen...





Sitter och kollar på kort från förra julen medan Alma sover lite. Minns förra julen med ett enda ord: illamående! Jag var gravid i typ vecka 8 eller nåt! Kommer aldrig glömma den kvällen när vi kissade ett plus. Vilken känsla! Jag hade köpt hem ett test men de fick ligga ett tag innan vi kissade =) De var en lördagskväll och när det var dags var vi båda två ganska uppspelta. De var de längsta 2 minuterna jag varit med om! Men oj vilket tydligt blått plus de var på stickan, ingen tvekan om att de var en Knoddas i min mage inte!! Cool känsla! Nu ligger hon här i soffan bredvid mej, ett år senare och oooooh vad jag älskar min lilla Loppa!

Men, jag skulle ju skriva om jul och så svävade jag ut så där... Jaja! Nu äre dags att ta tag i den här dagen! En ny julstjärna ska inhandlas på Myrra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar