onsdag 15 december 2010

Nyårsblåsan klar!



Nu är nyårsklänningen kirrad. Känns skönt att checka av allt sånt så här i god tid. Vi ska vara i stan på nyår. Först skulle vi ha åkt bort över helgen (vilket hade varit nice) men nu hörde jag av en som hade hört av en att vi inte skulle de för jag jobbade. Men?!? Firar man nyår klockan fjorton på eftermiddagen då!?! Jag hajar ingenting. Ska ta och reka lite i de där framöver. Känns ju skumt att ingen ska få åka iväg bara för jag inte kan, fast jag kan. Jaja! Stan blir oxå bra! Då kan vi gå hem och vara döa dagen efter. Klänningen är från Gina, skorna från Bells och den goda bubblet är så klart från Systemet. De enda som är kvar och köpa är nyårssmällarna...

1 kommentar:

  1. De beror inte bara på att du jobbade, dels trodde vi att du jobbade längre än till två, sen skulle de ju bli en bit att åka och eftersom man inte vet hur vädret blir kändes de lite tokigt, sen e de så att vi blir lite fler än vad som skulle få plats där vi skulle varit så inte bara för att du jobbade.

    SvaraRadera