torsdag 2 december 2010

Fullerö fynd!


När jag och Johanna var på fullerö sist så kom jag hem med denna kandelaber. Den är stor och ståtlig och jättetung. Igår fick jag för mej ett sätta ljus i den alldeles för sent. Jag var trött och inget gick som jag ville. Ljusen var så klart för stora och fäste inte alls. Henke bara log och sa att jag skulle göra de när jag vaknade istället. Men nee, de går inte. Jag tog fram kniven. Tror ni inte ljusen blev för smala då då?!? Två tappade jag i golvet så de sprack oxå. Tror ni jag var en solstråle vid de här laget?? Knappast! Men nu sitter de där. Jag fortsatte idag när jag var pigg och glad...

2 kommentarer:

  1. Våra ljus är för smala för vår kandelaber. Inte så lätt eftersom alla ljus är det jämt! Man får smälta stearin och ha som klister innan man kan sätta i nya ljus

    SvaraRadera
  2. Kan se dig framför mig :) Söta Dude!

    SvaraRadera