onsdag 25 augusti 2010

Sjuk!


Så här förkyld har jag nog aldrig varit! Och då är jag rätt ofta sjuk... De började i fredagskkväll och sen har det suttit i. Jag har haft feber tills i natt. Idag ingen. De känns. Skönt! Gissa vad jag har blödigt näsblod. Huvudet har varit sprängdfyllt men jag har inte kunnat snyta mej eller tagit nässpray för då har SPRUKIT i näsan då. Jag har ju bränt mina blodkärl där förut men de orkar inte hålla ihop när jag är förkyld. Ibland om nätterna har jag fått panik nästan. Jag har bara velat bli frisk. Slippa de här! Men som sagt, idag är det bättre!! Sov 9,5 timmar i går natt plus 3 timmars tupplur. De gjorde susen. Min fina kille kom hem i tisdags med en kukelemuck-påse från affären. En vitamin+järn brustablett, en tidning, en chokladkaka och massa halstabletter. Tack min fina! Järn kan jag nog behöva nu när jag tappat lite blod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar