onsdag 18 augusti 2010

Bubbelroom...


Hanna fick mej på postorderhumör idag tror jag nog! Jag fick välja vad jag ville i en tidning för att jag varit där ett par timmar och lekt med barnen! Vilken kännsla! Jag slog till på en svart tröja/tunika med skurning under bysten. När jag var där sist så fick jag en jättefin vit orkidé, en härlig aroma body lotion med smak av chili/choklad och en tvål... Galet bortskämd jag blir!! Under kvällen har jag skrattat för mej själv när jag tänker på ett tillfälle idag. På 4H-gården hände de så kul... Noria skulle mata "små tupparna" Vilmer blev helt till sej över ordvalet. "de heter höner och inte små tuppar Noria" Hon nickade över rättelsen till nästa gång de råkade slinka ur henne. Och Vilmer körde lektionen igen. Gång på gång... ÅH, härliga, älskade ungar! HEnke sover sen länge och jag råkade titta in på Bubbelroom. Några klick senare väntar jag mej ett paket till Årsta travcafé =) Bla linnet på bilden!

1 kommentar:

  1. Bortskämd, nej smittad va?? Var det mina troll som smittade dig, trots att de var i slutet av sin förkylning?

    Din tröja kom idag. Kommer med den någon dag.

    SvaraRadera