onsdag 17 februari 2010

Tack min älskade!


Min fina, fina Henke hade köpt precis de jag hade önskat mej till alla hjärtans dag. En tunika från Kapp Ahl. Jag har nästan aldrig tidigare köpt kläder där men nu har jag hitta massa söta vår och sommar toppar där på sistonde. Trevligt! Hade velat träna idag men min dryga förkylningen sitter där den sitter. Igår kväll ringde mamma 20.15 och berättade att idag 09.30 åker hon och Amanda på en sista minuten. Snacka om sista minuten. Eh, ja vad säger man... Jag är riktigt avis! Men unnar dom de verkligen! Njut mamma och syster!!!

3 kommentarer:

  1. Där ser man, så han kan ibland. Hoppas vi inte störde allt för mycket i lördags, eller ja de gjorde vi säkert men hoppas du inte led för mycket.

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var. Hade du pekat ut den eller var det en chansning?

    SvaraRadera
  3. Du har uppfostrat honom väl ;)

    SvaraRadera