söndag 21 februari 2010

Äntligen en frissatid inbokad...


På onsdag har jag klipp och färg tid inbokad hos min duktiga frisör på Hås&häpna. Då skare bli MASSA slingor i alla möjliga blonda nyanser. Alltfrån honungsblonda till guldiga till brun-blonda, ja ni (tjejer) fattar =) Blir aldrig mer så där blekt jag var förut igen för de orkar inte mitt hår men är så sugen på nå nytt till våren. De blev aldrig någon brunett av mej riktigt. Fotot mi ser har Henke printat ut till mej så jag kan ta med och visa. Tur att jag ringde honom i samma veva som han höll på att skriva ut bilden för först hade han skrivit ut den i SVART-VITT... Jaa, vad säger man...! Då hade jag ändå pratat en massa om bilden och anledningen till varför han skulle skriva ut den...

1 kommentar:

  1. Ha ha, killar! Du kommer bli en puma! Jag insåg att det finns frisör på spat. Och det var riktigt riktigt billigt. Undrar om jag ska unna mig lite nya färger jag också, om jag vågar.

    SvaraRadera