måndag 19 september 2011

Bröllop!




Va vackert de var! Så klart kom en tår! Zack & Liv var bedårande! Sen ska jag inte gå in på resten så mycket... Allt blev fel. Inte alls som vi (jag) tänkt mig. Jag har inte gråtit många tårar vare sej under graviditeten eller efter att Alma kommit men i lördags kom de. Var nog inte redo att lämna iväg Alma. Fånigt för mamma var ju i närheten men jag kan inte styra vad jag känner. Sen blev vi sena. De var maraton i sthlm. Vi hann inte till hotellet innan utan bytte om i bilen. Sen visade de sig att vi fått hotellrum under mark, utan fönster, pyttelitet. Bara tanken på att jag skulle ha hand om en ledsen Alma där gjorde mig knäsvag. En ledsen bebis och full kille... Nee! Sovit dåligt hade jag gjort natten innan oxå. Vi försökte åka och checka in men snurrade 1,25 timme för att komma till hotellet för att de var avspärrat överallt. Under den tiden hann Alma bli såå ledsen och hungrig. Jag fick sån panik att inte kunna ta mej till henne. Satt fast i bilen och dom vätade där festen var. Inte kunde jag gå själv heller för jag hittade ju inte. De hann komma lite skit ur min mun som Henke stackarn inte var värd. De gjorde ju inte saken bättre. Jaja! Skitdag! Men jag såg sermonin och minglade lite sen åkte jag med mamma & Åke till Bromma och sov där! Tusen tack mamma för allt!!

1 kommentar: