torsdag 25 november 2010

Vilken dag!


Denna lediga torsdag har varit full av trevliga saker! Började med att göra stan med Johanna. Där shoppade jag endast svarta stickade knästrumpor på Indiska. Vi konstaterade att vi båda var väldigt förnuftiga över våra köp. Vi har båda genom tiderna varit duktiga på att spendera pengar på saker utan att först tänka igenom de ordentligt. Har det med åldern att göra kanske att vi nu funderar först!?! Vi kollade på kläder till julafton men de blev alltså inget. Men en goooood lunch på Café Linne blev de. Sen for vi ut till Fullerö. Där shoppade vi desto mer =) Nee, jag köpte en lika tomte som Johanna och en svart smides kandelaber. Hon ett par fönster stjärnor. De jag köpte får ni se någon dag! Efter att kommit hem och varit hemma i tre minuter åkte jag och Älskling till premiären av Netonnet. Åt gratis korv och spanade mest. Nee, Gevaliakaffe för 10:- och lite batterier blev de med. Tanken var att köpa presenter men de hade inge kul alls. Men de hade Toys R Us kan man säga. Jag passade på att köpa lite julklappar till Vilmer & Noria när vi ändå var i farten. Sen upp till Gränby för hämtning av mums-mat. Scampi i stark sås. Efter de har vi varit utslagna i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar